Politica de livrare a produselor
Ultima modificare: 15 Februarie 2019
S.C. Casa de Comert Dona SRL comercializează prin magazinul online: www.colectare-selectiva.ro, exclusiv în România produse fabricate atat in Romania, cat si in strainatate, toate produsele fiind fabricare conform stadardelor Europene in domeniul colectarii si reciclarii.
Urmărirea comenzii tale
După ce ai înregistrat comanda, poți urmări statusul acesteia din contul personal de client, în secțiunea „Comenzile mele”.
Modificarea sau anularea unei comenzi
Posibilitatea anulării unei comenzi sau livrări este disponibilă în contul tău de client, secțiunea „Comenzile mele”.
În cazul în care anularea nu mai este posibilă din cont, dacă te-ai răzgândit și nu mai vrei un produs din comandă, vrei alt produs decât cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poți anunța cât mai repede 0765 205 819.
Achiziționarea și livrarea/ridicarea produselor
- Livrare prin curier
Pentru produsele vândute de Casa de Comert Dona SRL și livrate prin curierul SAMEDAY COURIER, se va percepe o taxa de livrare in functie de cantitatea produselor si greutatea acestora
Există posibilitatea ca destinația de livrarea a produselor comandate să nu facă parte din zona de livrări a companiei Fan Courier. Înainte de plasarea oricărei comenzi îți recomandăm să verifici costul de livrare la: https://www.fancourier.ro/estimare-cost/
Pentru localitatile situate în afara rețelei de curierat, te rugăm să consulți zonele de acoperire a firmei de curierat contractată: SAMEDAY COURIER
Programul de livrări
- Livrări în București și alte localități
- Dacă comanda a fost transmisă până în ora 14:00, produsele tale vor fi predate curierului în aceeași zi.
- Dacă comandat a fost transmisa începând cu 14:01 produsele tale vor fi predate curierului în ziua următoare.
- Termenul mediu de livrare este de 48 de ore de la ridicarea coletului de către curier din showroom-ul Marquessa Designer.
Termenele de livrare
Termenele de livrare se referă la comenzile pe care ai ales să le plătești numerar prin ramburs.
Dacă ai ales o altă modalitate de plată – card online, ordin de plată – termenul de livrare se poate modifica în funcție de înregistrarea plății.
La recepționarea/ridicarea comenzilor achitate (ordin de plată sau card online) este obligatorie prezentarea unor documente:
– Pentru persoane fizice: actul de identitate
– Pentru persoane juridice: actul de identitate și împuternicire din partea firmei.