Politica de Retur a Produselor
Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna gratuit în 30 de zile calendaristice de la momentul livrării/achiziționării,
Completezi formularul de retur (pe care il gasesti in josul paginii) până cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data livrării/achiziționării.
Potrivit dispozitiilor Ordonantei de Urgenta nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:
Detalii despre dreptul la retragere conform Ordonantei de Urgenta nr.34/2014
- Consumatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze produsele sau sa renunțe la acestea, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare.
Perioada de returnare a unui Bun sau renuntare la un Serviciu expira in termen de 14 zile de la:
- ziua in care Consumatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun – in cazul in care printr-o singura comanda sau solicitat produse multiple care vor fi livrate separate
- ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese
- Produsele comandate se livreaza de catre C. CASA DE COMERT DONA SRL prin intermediul curierului sau prin mijloacele proprii ale S.C. CASA DE COMERT DONA SRL.
- Toate costurile generate de livrarea produselor comandate vor fi suportate exclusiv de catre Consumator.
- In situatia in care acesta refuza sa mai receptioneze produsele comandate acesta va datora Furnizorului contravaloarea livrarii si a returului produsului. In cazul produselor perisabile sau care nu mai pot fi reutilizate Consumatorul va datora Furnizorului contravaloarea integrala a produselor comandate precum si cheltuielile de livrare si de retur.
- Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere, urmand insa a suporta insa toate costurile de livrare (tur- retur)
- In cazul in care decizia de retragere a survenit anterior momentului pana la care produsele comandate au fost pregatite pentru livrare acesta nu datoreaza taxe suplimentare furnizorului. Dispozitia nu se aplica in cazul produselor perisabile sau personalizate si care nu mai pot fi utilizate pentru alti consumatori. In aceasta din urma situatie consumatorul datoreaza furnizorului cheltuielile de livrare si de returnare in integralitatea lor.
- Toate produsele pe care consumatorul intelege sa le returneze trebuie sa fie in aceeasi stare in care acesta le-a receptionat
- Furnizorul nu accepta ca fiind conforme la retur produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre consumator : orice tip de urma de uzura sau folosire, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice/electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.
- Returnarea produselor trebuie sa se realizeze numai in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte si toate documentele cu care au fost livrate.
- Rambursa contravalorII produsului se va realiza numai in situatia in care returul a fost acceptat de catre furnizor ca fiind conform. Rambursarea se va realiza in termen de 30 (treizeci) de zile de la data receptionarii si acceptarii returului.
Modalitatile de returnare acceptate de catre furnizor sunt ;
- ridicare de catre Curier – costurile de transport vor fi suportate de catre Consumator
- predare la sediul subscrisei: Str. General Dona 20 BUCURESTI, Loc. SECTORUL 1
Pentru toate cele trei optiuni consumatorul are la dispozitie 14 zile calendaristice de la data primirii coletului iar produsele trebuie sa indeplineasca toate conditiile de calitate si cantitate, cu lipsa urme de folosire/uzura, cu toate accesorile initiale si cu etichete.
- Pentru retur se va completa formularul de retur in care se va mentiona tipul produsului returnat precum si contul bancar in care urmeaza a se restitui contravaloarea produsului returnat de catre furnizor.
- Dupa receptionarea returului Furnizorul va proceda la verificarea produsele returnate si va comunica Consumatorului – la adresa de email indicata prin formularul de retur – daca toate conditiile de retur au fost indeplinite precum si momentul in care se va restitui suma echivalenta returului
Formular retur
Eroare: Nu am găsit formularul de contact.